quinta-feira, 10 de janeiro de 2013

23/08/12


O reloxo maca as 3:36 da madrugada...sono?Pra nada.Tenho un pensamento na cachola,un pensamento que ten a súa base nunha persoa...en ti.Dende que marchaches levo a voltas con iso...desexando verte...apertarte...bicarte...Conto os minutos que quedan pra verte e poder estar de novo ao teu carón.Sempre que penso nisto o recordo da primeira vez que te vin aparece no medio do pensamento...aquela vez que te paseaches polo pasilho do instituto e me namoraches só con facelo.Tenho ao meu carón esa carta que me deches...esa carta que dende o momento que a lin me cambiou a vida...vida que dende entón comparto coa persoa máis fermosa deste mundo.E agora,con tempo pasado dende aquela,estou só na cama,pensando en cando te volverei ver,botándote de menos e sen poder parar de pensar en ti,só me saen 2 cousas:1-Quérote2-Grazas por existir.

Sem comentários:

Enviar um comentário