quinta-feira, 10 de janeiro de 2013

Os Malvados

Sendo eu pequeno existían uns seres malvados..."os malvados" dei en chamarlhes...que sempre querían rematar cos bos e conquistar o mundo...non entendía nada...pero vía,escoitaba e calaba.
Un día,fai xa algúns anos tocoume estudalos...a eses seres destructivos e conquistadores.A minha sorpresa saltou cando pensaba que os apuntes estaban enganados...tantas películas e novas como eu vira non podían estar enganadas...eses seres non podían ser como estaban alí representados.Decidín investigar...pero a minha preocupación seguía en aumento...cando máis lía e escoitaba melhores me parecían...pero o máis incrible de todo era que por máis que procuraba,non era quen a atopar o que anteriormente vira nas películas."Estarei enfermo?" pensaba eu."Non pode ser normal que me estea a ponher de acordo con esta xente que tentou conquistar o mundo e aniquilou a tantas persoas"Tentei esquecelo pero non era posible...o mundo no que vivo non funcionaba e nas ideas que "os malvados" proponhían cada vez vía unha solución máis clara...por máis que o tentaba non me era posible entender que farían pra crear tanto odio entre a xente...Despois de informarme e continuar a minha procura por tódolos medios posibles cheguei a unha conclusión...este mundo non é coma o pintan...vivimos nun mundo de manipulación onde a historia a escriben os que ganhan e os outros baixan a cachola e achantan...pero non por iso temos que crer todo o que nos digan e asintir coma se non tiveramos conciencia nin ideas de noso."E de onde sacou esta conclusión o tolo este?" estaredes a preguntar...moi fácil:Logo de escoitar,ler e observar,vin que "os malvados",os seres que tentaban conquistar o mundo,os mesmos que asasinaban sen criterio e dos cales temos que apartar aos nosos meninhos...as persoas que nons seus satélites e traxes tinhas as siglas CCCP non eran tan malos...

Sem comentários:

Enviar um comentário