quinta-feira, 10 de janeiro de 2013

Avance


O outro día vin na prensa un artigo que falaba sobre un tema que por incrible que pareza,nos anos que estamos a vivir,está moi presente nas nosas vidas:A violencia de xénero.
Cando rematei de lelo,unha carraxe invadiu o meu corpo e un pensamento conquistaba a minha mente..."Estes artigos non tinhan que existir".
Dito así non parece explicar ben a minha postura,xa que o que eu quero dicir é que en pleno século XXI non deberían facer falha artigos que defenderan ás mulheres fronte aos homes...porque se hai algo absurdo neste mundo é o machismo.
Sentirte superior a un ser da túa mesma especie só por motivos de sexo é o máis baixo que se pode caer...e prefiro non entrar no tema da agresión...tanto física como psíquica...ese é un tema que preferiría evitar.
Quero referirme a esa sensación de superioridade que lhe nace a algúns individuos(por ponher un nome)polo feito de ser máis altos,máis fortes ou ter que afeitarse...iso fainos diferentes?Somos diferentes pero igoais...
Xa no século V A.C Platón dixo que as muheres estaban preparadas pra desempregar as mesmas funcións que os homes...e con isto quero proponhervos unha reflexión:
Estamos nunha sociedade "avanzada"...pero que é avanzar?Considérse avanzar ter problemas que non se tinhan fai máis de 2000 anos?Considérase avanzar que na sociedade na que vivimos exista discriminación sexual?
Dende o meu punto de vista,a verba "avance" deberíase someter a unha profunda análise...eu,mentres tanto,son incapaz de sentirme superior a alguén que me dou a vida.

Sem comentários:

Enviar um comentário